28 Kasım 2014 Cuma

ÖRGÜ BOYUNLUK MODELİ










2  yumak ip
4,5 no misinalı şiş.
Buradaki başlama tekniğine göre 86 ilmek başladım.
Başta ve sonda 3 er ilmek haroşa. ördüm.
1 . SIRA-- 3 ilmek haroşa, tüm ilmekler ters,3 ilmek haroşa
2 . SIRA-- 3 ilmek haroşa, tüm ilmekler düz örgü.
Bu  iki sıradan sonra şemayı uyguladım.
4 SIRALIK ŞEMA
1 Cİ SIRA--  Tüm ilmekler ters
2 Cİ SIRA --  2 ilmek sağa beraber - dola - dola - 2 ilmek sola beraber -
3 CÜ SIRA --  Tüm ilmekler ters.
4 CÜ SIRA --  Dola - 2 ilmek sola beraber - 2 ilmek sağa beraber - dola .
65 cm  şemayı uyguladım.
SONRA:
1Cİ SIRA-- Tüm ilmekler ters
2 Cİ SIRA-- Tüm ilmekler düz.
3 CÜ SIRA-- Tüm ilmekler ters.
şeklinde 65 cm daha ördüm.Ve  örgüyü kesmeden yukardaki resimde görüldüğü gibi örgünün başını ve sonunu  dikerek birleştirdim.

Hiç yorum yok: